تورهای کیش همیشه سفر

هتل هلیا کیش /

  • doneاستقبال فرودگاه
  • doneاینترنت بی سیم
  • doneآسانسور
  • doneخشکشویی
  • doneپذیرش 24 ساعته
  • doneصبحانه بوفه
  • doneلابی
  • doneرستوران
  • doneکافی شاپ
  • doneناهار یا شام بوفه
  • doneخدمات خانه‌داری

هتل هلیا کیش اقامتگاهی بسیار مناسب برای اقامت تفریحی در جزیره است. اگر می‌خواهید سفری دلپذیر، راحت و در عین حال مقرون به صرفه در کیش داشته باشید، هتل هلیا از بهترین گزینه‌هاست. فضاسازی بسیار زیبا، اتاق‌های مجهز به امکانات رفاهی مدرن و اجاره‌ی ماشین‌های مدل بالا از امتیازات هتل این هتل است. رستوران و کافی‌شاپ این هتل نیز با غذاها و خوراکی‌های لذیذشان، سفر شیرین شما به کیش را تکمیل می‌کنند. از بابت دسترسی‌های هتل هم خیال‌تان آسوده باشد، هتل هلیا فاصله چندانی با مراکز خرید و تفریحی ندارد و به پلاژ ساحلی بانوان نیز بسیار نزدیک است. ضمن اینکه اگر بخواهید به مراکز خرید دورتر بروید، سرویس رایگان از درب هتل، آماده‌ی خدمت رسانی به شماست.

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش هتلی چهار ستاره است که در سال ۱۳۸۵ در ملکی بزرگ در میدان ساحل کیش افتتاح شد. هتل کیش در این مدت فعالیت نسبتا خوبی داشت تا اینکه در سال ۱۳۹۶ با توجه به پییشرفت سطح امکانات، هتل هلیا نیز مدتی را به بازسازی گذراند تا سطح کیفیت خدمات و امکانات خود را افزایش داده و مطابق با استانداردهای هتلداری روز دنیا از میهمانان خود پذیرایی کند. هلیا از نظر مکانی موقعیت بسیار خوبی دارد. میهمانان این هتل از یک سو به مراکز حرید شهور کیش دسترسی خواهند داشت و از سویی مسیر نسبتا کوتاهی را برای رسیدن به ساحل طلایی رنگ خلیج فارس طی خواهند کرد. این هتل دو طبقه رستوران نسبتا بزرگی دارد که منوی متنوع و غذاهای بسیار خوشمزه‌اش نشان ذوق و هوش سرآشپز رستوران دارد. رستوران هتل هلیا ظرفیت پذیرایی از ۱۵۰ نفر را دارد.

امکانات هتل هلیا کیش

میهمانانی که در هتل هلیا کیش اقامت دارند امکان اتصال به اینترنت را در این هتل خواهند داشت. اینترنت هتل هلیا به صورت رایگان در دسترس میهمانان هتل قرار دارد البته هتل هلیا حجم مصرفی مشخصی برای استفاده ازاین اینترنت رایگان در نظر گرفته است. هلیا فاقد پارکینگ است و همین هم می‌تواند نقطه ضعف بزرگی برای هتلی چهار ستاره باشد زیرا آن دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر کرده‌اند و یا خودرویی را در جزیره اجاره کرده‌اند قطعا به دنبال جایی برای پارک خودرو خواهند بود و نبود پارکینگ باعث نگرانی و ناراحتی میهمانان می‌شود. اتاق‌های هتل هلیا نسبتا بزرگ بوده و پنجره‌هایی نه چندان بزرگ دارد؛ گرچه پنجره اتاق‌ها چندان بزرگ نیست با این حال اتاق‌ها از نور خوب و کافی بهره‌مند هستند. نوع دکوراسیون داخلی و ترکیب رنگی که در اتاق‌های هتل به کار رفته فضایی گرم و صمیمی را در این قسمت از هتل ایجاد کرده است. تمامی اتاق‌های هتل هلیا مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای امکانات مختلفی مانند یخچال، مبلمان، کمد لباس و تلفن هستند.

هتل هلیا کیش

سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها فرنگی بوده و حمام اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان و حوله و سشوار هستند. هلیا برای سرگرمی میهمانان در تمام اتاق‌های خود تلویزیون با شبکه پخش فیلم قرار داده تا میهمانان در اوقات فراغت خود به تماشای برنامه و فیلم مورد علاقه خود بنشینند. اگر میهمانان اشیاء گران‌بها و یا اسنادی مهم همراه خود دارند آن‌ها را در صندوق اماناتی که در داخل هر اتاق وجود دارد قرار داده و با خیال آسوده به گشت و گذار در کیش خواهند پرداخت.

در اتاق‌های هتل هلیا چای ساز وجود ندارد و میهمانان امکان اتصال به اینترنت را در داخل اتاق‌ها نخواهند داشت. هتل هلیا در حال حاضر فاقد آسانسور است که این امر رفت و آمد بین طبقات را برای میهمانان دشوار کرده است. دیگر امکانات و خدماتی که در این هتل چهار ستاره ارائه می‌شوند عبارتند از: تاکسی سرویس، کافی شاپ، خدمات باربری، آتلیه، خدمات خانه داری، لاندری(خشک شویی)، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، امکان کرایه اتومبیل بدون راننده و اتاق چمدان. پذیرش هتل هلیا به صورت بیست و چهار ساعته فعال بوده و آماده پاسخگویی و پذیرایی از میهمانان است. هتل هلیا گرچه هتلی چهار ستاره است اما نبود برخی امکانات ضروری مانند پارکینگ و آسانسور بین طبقات باعث شده تا این هتل به آخرین گزینه انتخابی میهمانان تبدیل شود.

اماکن نزدیک هتل هلیا کیش

فاصله هتل هلیا کیش تا بازار مروارید: ۱.۶کیلومتر
فاصله هتل هلیا کیش تا بازار ونوس: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل هلیا کیش تا بازار پردیس یک: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل هلیا کیش تا اسکله تفریحی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل هلیا کیش تا فلای بورد: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل هلیا کیش تا شهر باستانی حریره: ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل هلیا کیش تا شهر زیر زمینی کاریز: ۶.۶ کیلومتر

آدرس:

کیش، بلوار ساحل

خدمات:

  • BB
  • HB
نقشه هتل هلیا کیش
کیش، میدان ساحل، رو به روی بازار دیپلمات مسیریابی روی نقشه

گروه:

وضعیت تور:

پیشنهادهای ویژه:

گروه:

برگشت به منو