هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش /

درباره هتل تماشای کیش

هتل تماشا کیش از هتل‌های ۲ ستاره در جزیره کیش است که با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، لذت سفر به این جزیره را برای مهمانانش چندین برابر کرده و خاطرات بسیار خوشی در قلب و ذهن آنها بر جای می‌گذارد. این هتل که در سالهای اخیر مورد بازسازی قرار گرفته و محیطی لوکس و جذاب را آماده حضور مهمانانش نموده است، اتاق‌هایی دارد که در آنها می‌توان از امکاناتی همچون یخچال، تلفن، تلویزیون، حمام، کمد، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بهره‌مند شد.

امکانات و خدمات هتل تماشا کیش

اغلب این اتاق‌ها به صورت ۲ یا ۴ تخته بوده و با فضای دنجی که دارند، حسی سرشار از آسایش و آرامش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. رستوران هتل تماشا دیگر نقطه قوت این اقامتگاه در میزبانی هر چه بهتر و شایسته‌تر مقابل مهمانان خود محسوب می‌شود.

این رستوران که اکثر غذاهایش ایرانی است، با نام رستوران سراب شناخته شده و به قدری خوب و بی‌نظیر است که حتی مهمانانی از سایر هتل‌ها هم برای چشیدن طعم غذاهایش به این مکان مراجعه می‌نمایند. سرویس‌دهی بی‌نظیر کارکنان هتل تماشا دیگر مزیت فوق‌العاده خوب این هتل است. کادر این هتل، سرویس‌هایی مثل خدمات خانه داری و نظافت روزانه، کرایه اتومبیل، نگهداری از چمدان‌ها و پذیرش ۲۴ ساعته را تقدیم مهمانان می‌کنند. ناگفته نماند که در هتل تماشا یک کافی شاپ نیز اخیرا دایر شده تا مهمانان این هتل برای میل کردن نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های دلچسب به دنبال کافی شاپ دیگری در شهر نباشند.

همچنین مهمانان می‌توانند از لابی و نمازخانه هتل تماشا برای انجام امور مربوط به هر بخش نهایت استفاده را ببرند. یکی دیگر از مزیت‌های بارز و برجسته هتل تماشا کیش، موقعیت جغرافیایی این هتل در جزیره می‌باشد. مطمئنا شما به خوبی می‌دانید که جزیره کیش و اطراف آن پر از جاذبه‌های توریستی و تفریحی بوده و نزدیک بودن به اکثر این جاذبه‌ها چه اهمیت فراوانی دارد. از این رو، فاصله اندک هتل تماشا کیش با سواحل خلیج فارس، مراکز خرید و دیگر نقاط مهم باعث شده که مسافران و گردشگران جزیره کیش حساب ویژه‌ای روی این اقامتگاه باز کنند. هتل تماشا کیش بیشتر مناسب افرادی است که می‌خواهند سفر به کیش را با کمترین هزینه ممکن تجربه کنند.

زیرا این هتل برخی خدمات و سرویس‌ها را از دستور کار خود خارج کرده و در قبال آنها، هزینه اقامت را نیز بسیار پایین آورده است. بنابراین اگر شما یکی از ۶۷ باب اتاق هتل تماشا کیش را برای خود انتخاب کنید، مطمئنا هزینه سفرتان بسیار کمتر از سایر گردشگران جزیره خواهد بود. مجموعه آنچه که تاکنون در مورد هتل تماشا کیش گفتیم نشانگر بی‌نظیر بودن این هتل است.

بدین معنا که انتخاب اتاقی در هتل تماشا کیش، هم هزینه سفر به جزیره کیش را بسیار پایین می‌آورد و هم لذتی بی‌سابقه تقدیم مسافران این جزیره می‌کند. از این رو، بهتر است در سفری که می‌خواهید به جزیره زیبای کیش ترتیب دهید، نام هتل تماشا کیش را بین اولویت‌های خود قرار دهید و با مطالعه دقیق در مورد این هتل، کمی بیشتر از سایر اقامتگاه‌های شهر در مورد مزایای هتل تماشا کیش فکر کنید.

هتل تماشا کیش

موقعیت جغرافیایی کیش

هتل تماشا کیش در میدان امیر کبیر این جزیره واقع شده است. میدان امیرکبیر یکی از مهم‌ترین میدان‌های شهر کیش است و دسترسی مناسبی به مکان‌های مختلف جزیره زیبای کیش مخصوصاً بازارهای آن دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش تنها ۱۵ دقیقه و با استفاده از ترانسفر هتل می‌توانید به‌سادگی به فرودگاه دسترسی داشته باشید.

این هتل یکی از هتل های قدیمی در کیش و در سال ۱۳۹۱ بازسازی شده است. از این هتل تا مراکز مهم خرید در کیش راهی نیست و می توانید با قدم زدن به اسکله ی تفریحی کیش برسید. نزدیک‌ترین بازار به هتل بازار پانیذ است و با ماشین تا هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره سه دقیقه، تا پلاژ زنان و مردان کمتر از هشت دقیقه و تا پارک دلفین کمتر از ده دقیقه راه دارید.

فاصله هتل تماشا تا مراکز مهم جزیره کیش

  • فاصله تا بازار کیش مال (۱ کیلومتر)
  • فاصله تا کوه نور (۱ کیلومتر)
  • فاصله تا بازار پردیس (۱ کیلومتر)
  • فاصله تا مرکز همایش‌های بین‌المللی (۱ کیلومتر)
  • فاصله تا بازار پانیذ (۱ کیلومتر)
  • فاصله تا اسکله تفریحی (۵/۱ کیلومتر)
  • فاصله تا پلاژ آقایان (۵/۱ کیلومتر)
  • فاصله تا پلاژ بانوان (۵/۳ کیلومتر)
  • فاصله تا پارک سیمرغ (۵ کیلومتر)
  • فاصله تا پارک دلفین‌ها (۶ کیلومتر)
  • فاصله تا فرودگاه بین‌المللی کیش (۶ کیلومتر)
  • فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز (۶ کیلومتر)
  • فاصله تا دهکده المپیک (۷ کیلومتر)
  • فاصله تا شهر باستانی حریره (۷ کیلومتر)
  • فاصله تا آب‌انبار سنتی (۷ کیلومتر)
  • فاصله تا پدیده شاندیز (۱۲ کیلومتر)
  • فاصله تا کشتی یونانی (۱۵ کیلومتر)
  • فاصله تا روستای باغو (۱۵ کیلومتر)

نظرات مسافران درباره هتل تماشا کیش

در نظرخواهی‌هایی که از میهمانان هتل تماشا کیش انجام‌گرفته، بیشترین نمره به‌خاطر موقعیت مکانی هتل تماشا و در درجه بعد قیمت رزرو اتاق‌ها بوده است. همچنین کیفیت اتاق‌ها نمره متوسط و کم‌ترین نمره به امکانات هتل تعلق‌گرفته است. باتوجه‌به مهم بودن نظر میهمانان قبلی هتل در تصمیم‌گیری، به تحلیل نظر برخی از میهمانان هتل می‌پردازیم.

بسیاری از مسافران دلیل نمره خوب خود را موقعیت و شرایط بسیار عالی اتاق‌ها می‌دانند. بسیاری نیز هتل را از نظر مکانی، صبحانه و برخورد خوب پرسنل ستوده‌اند. آن‌ها نقاط منفی هتل را وجود برخی اتاق‌های نامناسب می‌دانند.
مکان خوب، دسترسی مناسب و امکانات خوب هتل به‌طورکلی از نقاط مثبت هتل تماشا کیش از نظر مسافران است.

قوانین و مقررات هتل تماشا کیش

هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس کاملاً رایگان است.
جهت استفاده از سرویس ترانسفر رایگان فرودگاهی در زمان رزرو اتاق، اطلاعات پرواز خود (شماره پرواز، مبدأ، مقصد، شرکت هواپیمایی و.. ) را نیز در فرم مربوطه ثبت کنید.
هتل تماشا کیش میهمان خارجی را پذیرش نمی‌کند.
هتل تماشا کیش فاقد آسانسور است.
تحویل اتاق تنها با مدارک شناسایی معتبر و عکس‌دار انجام می‌گیرد.
تنها صیغه نامه معتبر با مهر برجسته محضر برای پذیرش قابل‌قبول است.


گروه:

وضعیت تور:

پیشنهادهای ویژه:

گروه:

برگشت به منو