تونل عشاق

تونل عشاق اوکراین / کشور اوکراین / شهر کی یف

دسته‌ها: جاذبه های اوکراین

کشور اوکراین ، کشوری در اروپای شرقی می باشد که در آن جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که این کشور را به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری برای گردشگران تبدیل کرده است.تونل عشاق (Love tunnel)، یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری در این کشور می باشد که در منطقه کلوان کشور اوکراین قرار دارد. این تونل زیبا 3 کیلومتر از ریل راه آهن شهر کلوان را در دل خود جای داده است.

وجود درختان بسیار زیبا در اطراف ریل راه آهن باعث به وجود آمدن فضایی رمانتیک و رویایی شده است که آن را به یکی از جذاب ترین و عاشقانه ترین مکان ها در دنیا تبدیل کرده است.این تونل با زیبایی های خارق العاده و منحصر به فرد خود محبوبیت بسیار زیادی را در بین عشاق و زوج های جوان پیدا کرده است.

اگر قصد زندگی و اخذ اقامت اوکراین را دارید، آژانس گردشگری همیشه سفر به عوان تنها نماینده گردشگری کشور اوکراین در ایران، می تواند اقامت این کشور را براحتی برای شما دریافت نماید.

گردش در تونل عشاق

نظر مردم اوکراین در مورد تونل عشاق

مردم کشور اوکراین در رابطه با تونل عشاق به افسانه ای اعتقاد دارند که بر طبق آن اگر دو شخص عاشق با هم و دست در دست یکدیگر از دل این تونل زیبا عبور کنند به تمامی خواسته ها و آرزوهای خود خواهند رسید.

همانطور که گفته شد، 3 کیلومتر از ریل راه آهن کلوان از داخل این تونل زیبا می گذرد، ولی این بدان معنی نیست که هر قطاری اجازه ورود و عبور از این ریل را دارد، بلکه تنها قطارهای باربری به جهت حمل چوب کارخانه می توانند از داخل ریل تونل عشاق عبور کنند.به طور کلی برنامه ریزی ها برای عبور قطارهای باربری از داخل این تونل به گونه ای است که معمولا 3 بار در روز شاهد عبور قطارها از تونل عشق اوکراین هستیم.

برخی از مردم باور دارند که درختان انبوه، دالان های زیبا و سرسبز این تونل آنها را به یاد داستان بسیار مشهور «باغ اسرار آمیز» می اندازد، که این تصور سبب جذب تعداد بسیار زیادی از عشاق، عکاسان و همچنین افرادی که علاقه زیادی به طبیعت دارند، به سمت تونل رویایی و اسرارآمیز عشاق شده است.علی رغم اینکه، تونل عشق، تونل چندان بلند و طولانی نیست ولی زیبایی های خیره کننده آن به حدی می باشد که افراد زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب کند. زوج های جوان زیادی هستند که از این تونل زیبا و رویایی به عنوان مکانی برای فیلمبرداری از روز عروسی استفاده می کنند.

بهترین زمان برای بازدید از تونل عشاق اوکراین چه زمانی است؟

تونل عشاق در فصل های مختلف سال زیبایی های خاص خود را دارد. اما از آنجایی که سرسبزی درختان تونل عشق زیبایی دوچندانی را به این تونل می دهد بنابراین بهترین زمان برای سفر به تونل عشاق و تماشای طبیعت سرسبز آن، اواخر بهار و تا اوایل فصل تابستان می باشد.البته نمی توان از زیبایی برگریزان این تونل در فصل پاییز غافل شد.

در فصل زمستان، سفیدی برگ درختان این تونل نیز حال و هوای خاص خود را دارد.به طور کلی این تونل در تمام فصل های سال زیبا و جذاب است و هر کس می تواند با توجه به علاقه خود در یکی از فصول به اوکراین سفر کند و از زیبایی ها و فضای رمانتیک و عاشقانه این تونل اعجاب انگیز لذت ببرد.

برای رزرو هتل کیف یا در هر شهر دیگر کشور اوکراین، می توانید به سایت همیشه سفر مراجعه نمایید.

تونل عشاق

راه های دسترسی به تونل عشق

اگر مسافر تور اوکراین هستید و می خواهید به طریقی خود را به تونل عشاق در منطقه کلوان برسانید، بهتر است که مسیرهای موجود برای رسیدن به این تونل که در ادامه توضیح داده ایم را مطالعه کنید:

  • از شهر ریون تا منطقه کلوان و تونل عشق: شهر ریون در اوکراین، شهری است که در فاصله بسیار نزدیکی از منطقه کلوان و تونل عشاق قرار دارد. بنابراین اگر تصمیم دارید از تونل عشق دیدن کنید، یکی از بهترین راه ها رفتن به شهر ریون می باشد تا بتوانید از آنجا با اتوبوس خود را به تونل عشق برسانید.
  • از شهر لوتسک تا منطقه کلوان: رفتن از شهر لوتسک تا تونل عشق به راحتی امکان پذیر می باشد. در این شهر مینی ون هایی وجود دارند که به منطقه کلوان و تونل عشق می روند. بنابراین باید این مینی ون را پیدا کنید و سوار آن شوید.
  • از شهر کیو: در این مسیر باید در ابتدا از شهر کیو به شهر ریون بروید و سپس از آنجا با اتوبوس به تونل عشق بروید.

علاوه بر این مسیرهای گفته شده، مسیرهای دیگری مانند؛ از لیون تا ریون و از لویو تا لوتسک نیز برای رسیدن به تونل عشق وجود دارد.

گردشگری در Love tunnel

بدون شک این تونل یکی از مهمترین قطب های گردشگری در  کشور اوکراین به شمار می رود که در طول سال میزبان زوج های جوان بسیار زیادی می باشد که برای عکس گرفتن و ثبت خاطرات شیرین خود به این تونل زیبا سفر می کنند.نکته بسیار حائز اهمیت در رابطه با این تونل، رایگان بودن بازدید از آن است، چرا که این تونل به طور طبیعی ساخته شده است و دولت اوکراین و حتی کشاورزان هیچ نقشی در ایجاد آن نداشته اند. از این رو گردشگران می توانند به طور کاملا رایگان از زیبایی های این تونل دیدن کنند.

معرفی تونل عشاق

جاذبه های گردشگری اطراف تونل عشاق

قبل از اینکه تونل عشق توسط گردشگران شناخته شود، هیچ گردشگری برای بازدید از روستای کلوان به آنجا سفر نمی کرد. اما علاوه بر تونل عشق جاذبه های دیگری نیز در این منطقه وجود دارد که به شما توصیه می کنیم در زمان سفر خود به این منطقه علاوه بر بازدید از تونل عشق از آنها هم نیز دیدن کنید.

از مهمترین جاذبه های دیدنی این منطقه می توان به کلیسا و همچنین یادبود جنگ جهانی دوم اشاره کرد.
علاوه بر این در ایستگاه قدیمی قطار منطقه کلوان،  یک پنجره منقوص با شیشه های رنگی بسیار زیبایی وجود دارد که برای چند لحظه شما را مبهوت خود خواهد کرد.

با آژانس مسافرتی همیشه سفر در تور اوکراین همراه باشید تا لحظاتی به یادماندنی را در سفر به این کشور زیبا ثبت کنید و از جاذبه های دیگر اوکراین هم دیدن کنید.

گروه:

درجه هتل:

وضعیت تور:

پیشنهادهای ویژه:

گروه:

برگشت به منو