هتل های لویو

هتل‌های لویو

شهر لویو در قسمت غربی کشور زیبای اوکراین واقع شده است. این شهر یکی از مقصدهای گردشگری بسیاری از توریست‌های جهان بوده و به دلیل وجود مکان‌های گردشگری که دارد در تمامی فصول سال، گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب نموده است. زمانی که قصد سفر به یک کشور غریب را دارید اولین مبحثی که پس از تعیین مقصد باید به آن توجه نمایید، رزرو اقامتگاه خواهد بود. خوشبختانه در حال حاضر هتل‌های لویو در سراسر این شهر زیبا و با امکانات بسیار بالایی وجود دارند که می‌توانند پاسخگوی نیاز تمامی مسافران باشند.

همیشه در هنگام سفر باید به مهمانسرای انتخابی خود توجه ویژه‌ای نمایید و بررسی‌های لازم را به جهت اقامتی دلپذیر برای خود در نظر داشته باشید تا بتوانید با صرف هزینه‌ای مناسب از امکانات مهمانپذیری فوق العاده لذت ببرید.
پیش‌تر اشاره شد که شهر لویو دارای مکان‌های گردشگری بسیاری است به همین دلیل می‌توان متوجه این موضوع شد که این شهر دارای مهمانسراهای بسیاری در نقاط مختلف شهر و به جهت دسترسی راحت‌تر مسافران و توریست‌ها خواهد بود که می‌تواند به راحتی امکان گردش درون شهر را برای مسافران فراهم آورد.

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی چندین هتل‌های لویو مشهور در این شهر پرداخته و امکانات هر یک را برای شما نام ببریم تا زمانی که قصد مسافرت به این کشور و اقامت در یکی از مناطق این شهر را داشتید، بتوانید اطلاعات لازم را در خصوص مهمانسراهای موجود در این شهر داشته باشید.

همچنین شرکت همیشه سفر نیز ارزانترین و مطمئن ترین تور اوکراین را نیز برگزار می کند، اگر قصد سفر به این کشور دارید، ما رزرو هتل در کیف را به شما پیشنهاد می کنیم.

هتل‌های لویو

هتل‌ های لویو را بیشتر بشناسیم

در این بخش می‌خواهیم چند مورد از زیباترین هتل‌های لویو همراه با امکانات بالا را جهت آشنایی بیشتر برای شما نام ببریم.

مهمانپذیر نوبیلیس

یکی از مهمانسراهای نامدار موجود در این شهر، مهمانپذیر نوبیلیس نام دارد که بیش از ۴۰ اتاق در آن وجود دارد. این مهمانپذیر علاوه بر امکانات عمومی که تمامی مهمانسراها دارند از امکانات دیگری همچون حمام ترکی، اسنک بار، اینترنت بی‌سیم رایگان، خدمات مراسم عروسی، اسپا، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، کارکنان مسلط به چندین زبان و فضای مشخص برای افراد سیگاری دارد.

مهمانسرای بانک

یکی از زیباترین هتل‌های لویو، مهمانپذیر بانک نام دارد. این اقامتگاه اتاق‌های بسیار لوکس و زیبایی دارد که دارای طراحی زیبای مبلمان، وجود میزکار، نورپردازی، تلویزیون ال ای دی، سرویس حمام و تمامی امکانات موجود در اتاق‌های این مهمانسرا به صورت کاملا راحت و با امکانات فوق العاده‌ طراحی شده است و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته که می‌تواند آرامش و راحتی را در مدت زمان اقامت برای شما فراهم آورد.

مهمانپذیر کاوالیر بوتیک

یکی از مهمانسراهای پنج ستاره و معروف در شهر لویو، مسافرخانه کاوالیر بوتیک نام دارد که دارای امکانات حمل و نقل، اتاق، استخر، خدمات اقامتگاه و فعالیت‌های ورزشی و غیره است. از جمله امکانات منحصر به فرد این اقامتگاه می‌توان به مواردی همچون: صندوق امانات اختصاصی، میز تحریر، اینترنت بی‌سیم رایگان، بدون مشکل بودن همراه داشتن حیوانات خانگی، کارکنانی که به چندین زبان مسلط هستند، باشگاه و غیره اشاره نمود.

مهمانپذیر کاوالیر بوتیک

اقامتگاه گرند

یکی از مهمانسراهای لوکس موجود در شهر لویو که دسترسی بالایی دارد مهمانسرای گرند است. این مسافرخانه در ۲۴ ساعت روز قابلیت رزرو اتاق را برای شما فراهم آورده و دارای اتاق‌های بسیار لوکس و جذاب بوده که می‌تواند به زیبایی بیشتر این مسافرخانه اضافه نماید.

مهمانپذیر آستوریا

این مورد از هتل‌های لویو بیش از ۴۰ اتاق دارد و امکان ترانسفر فرودگاهی هنگام اقامت در آن امکان پذیر است. این اقامتگاه پارکینگ اختصاصی دارد و دارای بار، کافی شاپ، خدمات اتاق، اسنک بار، خدمات لباسشویی، اینترنت رایگان بی‌سیم، کارکنان مسلط به چند زبان، روزنامه رایگان، اتاق جلسه، صندوق امانت، مراکز تجاری، تجهیزات کنفرانس، فروشگاه و غیره است.

مهمانسرا لئوپولیس

این مهمانسرا یکی از هتل‌های لویو بوده و بیش از ۷۰ اتاق دارد که ساعت ورود و خروج مشخصی دارد. اتاق‌های موجود در این مسافرخانه دارای امکاناتی همچون برند لوازم آرایش طراح‌های معروف جهان، اینترنت وای فای رایگان، میز تحریر، صندوق امانت، پارکینگ، امکانات کامل اسپا، کافی شاپ، رستوران، خدمات اتاق، خدمات نگهداری کودکان، خدمات پزشکی، خدمات عروسی، پذیرش به صورت ۲۴ ساعته، کارکنان مسلط به چندین زبان، سرویس لباسشویی و خشکشویی، باشگاه، لابی، اتاق جلسه و غیره را دارا است.

مهمانسرا لئوپولیس

مسافرخانه اطلس دلوکس

یکی از مسافرخانه‌های لوکس و زیبای دیگر موجود در شهر لویو اقامتگاه اطلس دلوکس است. این مسافرخانه یکی از بهترین هتل‌های لویو بوده و دارای بیش از ۴۰ اتاق مجهز بوده که شامل امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات به صورت اختصاصی، اسنک بار، رستوران، بار، سونا، اسپا، وای فای رایگان در تمامی نقاط مهمانسرا، خدمات پزشکی، میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته، باشگاه، اتاق جلسات و کنفرانس و سالن زیبایی است و خط مشی‌های جالبی برای افراد غیرسیگاری دارد که این مهمانپذیر و اتاق‌های آن برای افراد غیرسیگاری تعریف شده است.

مسافرخانه جورج

مهمانسراهایی که دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و امکانات خوبی دارد، مسافرخانه جورج است. این مسافرخانه بیش از ۸۰ اتاق دارد و دارای امکاناتی همچون آب معدنی رایگان، ساعت زنگ‌دار، بازی‌های رایانه‌ای، اینترنتی بی‌سیم، میزکار، استخر روباز، اسپا، کافی شاپ، خدمات ۲۴ ساعته اتاق، خدمات برگزاری عروسی، کارکنان مسلط به چند زبان، وای فای در تمامی نقاط اقامتگاه، خدمات پزشکی، صندوق امانات و غیره است.
از جمله خط مشی‌های این مهمانپذیر می‌توان به اجازه همراه داشتن حیوانات خانگی اشاره نمود و اینکه درون این مهمانسرا فضای به خصوصی به جهت کشیدن سیگار وجود دارد.

بهترین هتل‌های لویو کدام است؟

پیش‌تر در خصوص هتل‌های لویو توضیحاتی را خدمت شما ارائه نموده و بیش از ۶ مسافرخانه را برای شما نام بردیم. لازم است در وهله اول عنوان نماییم که تمامی مسافرخانه‌های گفته شده دارای امکاناتی منحصر به فرد بوده و هر یک از آنها آرامش بیشتر مسافران را در هنگام اقامت فراهم می‌آورند.

از بین مسافرخانه‌های گفته شده مهمانپذیر جورج علاوه بر امکانات بسیاری که دارد از قیمت منحصر به فردی نیز برخوردار بوده و می‌تواند با هزینه‌ای کم، اقامتی لذت بخش را برای شما فراهم آورد. مهمانسرای کاوالیر بوتیک نیز یکی دیگر از مهمانپذیرهایی است که در حال حاضر در کنار قیمت مناسب امکانات مناسبی را برای افراد مقیم این اقامتگاه فراهم می‌آورد.

مهمانپذیر جورج

مهمانسرای دیگری که می‌توان به عنوان یکی از بهترین مهمانسراهای شهر لویو نام برد مهمانپذیر آستوریا است که دارای دسترسی مناسب بوده و ویو بسیار زیبایی را می‌توان از پنجره‌های اتاق‌های آن شاهد بود. انتخاب اینکه کدام یک از مهمانسراها می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد تا بتوانید زمان مناسبی را در آن سپری نمایید بستگی به میزان بودجه شما و انتخاب مکان دسترسی مناسب برای شما خواهد داشت.

بنابراین در صورت رزرو هر یک از مسافرخانه‌های نامبرده شده می‌توانید با بررسی و توجه به تمامی امکانات موجود یکی از مسافرخانه‌ها را متناسب با محل انتخابی خود از نظر قرارگیری آن در شهر و به جهت دسترسی بالاتر برای گردش در شهر و بازدید از مکان‌های گردشگری انتخاب نمایید.

برای رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما مینسک نیز می توانید به سایت همیشه سفر مراجعه نمایید.برای راهنمایی های بیشتر نیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برگشت به منو