هتل های استانبول

هتل های استانبول

معرفی هتل های استانبول

کشور ترکیه و شهر استانبول یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری برای مردم از سرتا سر جهان بوده و هست. شهر استانبول علاوه بر جاذبه های گردشگری بسیار زیاد و مرکز خرید های بسیار بزرگ مزایای دیگری نیز دارد.
استانبول برخلاف سایر شهرهای جهان، به معنای واقعی کلمه بین دو قاره تقسیم می شود. این شهر جادویی که در آن شرق با غرب ملاقات می کند، مملو از مناره ها، جاذبه های شگفت انگیز و تنوع فرهنگی هیجان انگیز و جذاب است.
هتل های شهر استانبول برای هر نوع بودجه ای و با هر سلیقه ای در سر تا سر این شهر ساخته شده اند و می توان گفت بسیاری از بهترین اقامتگاه ها برای تعطیلات و استراحت در این شهر هستند. قیمت متوسط برای استراحتگاه های ۳ ستاره در استانبول شبی ۵۴ دلار، ۴ ستاره ۷۶ دلار و قیمت متوسط برای یک اقامتگاه ۵ ستاره در استانبول ۱۰۲ دلار است. در ادامه انواع آن ها را مقایسه می کنیم.

هتل های لوکس و لاکچری استانبول

  •  سنت رجیس استانبول

این استراحتگاه در منطقه نیستانسی واقع شده است و در واقع در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد. در اتاق خواب های آن گرمای مطلوب را احساس می کنید و فضای آن با مس و آلومینیوم به صورت هنرمندانه تزئین شده است. تمام اتاق ها دارای سرویس باتلر هستند. سنت رجیس دارای رستوران ها و بارهای زیادی در سطح عالی است، اما بازدیدکنندگان می توانند از بسیاری از ناهارخوری های هیجان انگیز در اطراف آن نیز بازدید کنند. سنت رجیس استانبول دارای هفت طبقه است که هنر عالی طراحی به شکل بسیارخلاقانه‌ای در آن ها دیده می شود. در طبقات پایینی این اقامتگاه یک آب‌گرم ایریدیوم با هفت اتاق ماساژ و یک حمام قرار دارد که بسیار دلچسب است.

  •  رادیسون بلو

تقاوتی ندارد که توریست باشید و یا برای سفر کاری به استانبول آمده باشید؛ در هر حال رادیسون بلو یکی از بهترین گزینه ها است. این اقامتگاه ۵ ستاره در نزدیکی فرودگاه و در فاصله ۴۵ کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. علاوه بر ویو و فضای آرامش بخش اتاق های آن، مزایای دیگری مثل اسپا توزلا، استخر و سونا، خدمات ۲۴ ساعته اتاق، ال سی دی وتلفن در اتاق خواب و حمام و توالت اضافی و وای فای رایگان را شامل می شود.

  • پارک حیات استانبول

این هتل در محله نیسانتاسی قرار دارد و این منطقه دارای بهترین مرکز خرید ها در سطح شهر است و از این رو معروف شده است. پارک حیات در یک ساختمان تاریخی، که در سال 1922 ساخته شده، واقع شده است. با این وجود به صورت مدرن و لوکس طراحی شده است. یکی از نکات برجسته آن انواع شراب است که ۷۰ نوع از آن در این مکان سرو می شود. به علاوه دارای یک مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان، دو اتاق کنفرانس و حمام آبگرم است.

هتل های ۴ ستاره

  • اندرون

مسافرخانه اندرون استانبول در منطقه دوست داشتنی بایزید واقع شده است و دارای یک موقعیت بسیار عالی از نظر خرید و گشت و گذار در استانبول است. هیجانی ترین قسمت آن این است که از مرکز شهر فقط صفر کیلومتر فاصله دارد. این اقامتگاه تمام امکانات مورد نیاز یک مسافر مثل وای فای رایگان، خدمات ۲۴ ساعته اتاق، تلوزیون، اکسپرس چک و… را ارائه کرده است.

  • وست ساید بای روتانا

وست ساید، واقع در منطقه باغجی لار، یک انتخاب محبوب برای مسافران است. این استراحتگاه ۴ ستاره با قرار گرفتن در مرکز شهر و نزدیکی به فرودگاه، هر ساله مسافران بیشماری را به خود جلب می کند. طراحی داخلی آن بسیار شیک و مدرن است، به علاوه با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مقصدهای دیدنی شهر را در اختیار شما قرار می دهد.
از دیگر امکانات آن خدمات ۲۴ ساعته اتاق، استخر، سونا، جکوزی، رستوران های بین المللی، نمازخانه، تمیز کردن روزانه اتاق و سرویس تاکسی است. وست ساید با این که ۴ ستاره است، اما با نام هتل ۵ ستاره اقتصادی شناخته شده است.

هتل های ارزان استانبول

  • هارمونی استانبول

در نزدیک کاخ توپکاپی استانبول واقع شده است و خود را بزرگترین مسافرخانه در استانبول می داند. منطقه ای به صورت جداگانه در هارمونی وجود دارد که کشیدن سیگار در آن آزاد است. و مزایایی مثل wifi رایگان و فضای دل انگیز با بالکن رو به دریا دارد. انواع کارت اعتباری مثل ویزاکارت و مسترکارت در این مسافرخانه پذیرش می شود. و همچنین امکاناتی مثل صندوق امانات و بار کوچک و رستوران و کافی شاپ با منوی کامل در اختیار شما قرار دارد.

  • باران هوم اپارتس

یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که قصد اقامت راحت و باقیمت مناسب در تور ترکیه دارند این مسافرخانه است. در عین حال که قیمت اقامت در آن به صرفه است، امکانات مناسب هم ارائه می دهد. هر روز صبح می توانید صبحانه تازه میل کنید و برای سایر وعده های غذایی رستوران و کافی شاپ های زیادی در اطراف آن پیدا خواهید کرد.
یکی از مزیت های آن این است که ایستگاه تراموا با فاصله بسیار کمی از آن قرار دارد و به راحتی می توانید به هرکجا از شهر که می خواهید بروید. به علاوه این مهمانسرا wifi رایگان نیز دارد.

هتل های استانبول

بهترین هتل استانبول کدام است؟

انتخاب اقامتگاه مناسب در طول سفر به موارد زیادی وابسته است. اول از همه و مهم ترین آن هدف از سفر است. اگر به همراه خانواده برای اوقات فراغت و استراحت و تفریح سفر کرده‌اید، بهتر است یک هتل مناسب با امکانات خوب انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.
ممکن است جهت گردشگری و استفاده از جاذبه های سطح شهر و بازدید از مناطق تاریخی به استانبول سفر کرده باشید، که در این صورت می توانید به یک استراحتگاه معمولی با قیمت مناسب‌تر مراجعه کنید، چون بدیهی است که بیشتر وقت یک گردشگر در گشت و گذار و بیرون از اقامتگاه او طی می شود.
به هر حال هتل های استانبول از ارزان‌ترین تا لوکس ترین آن ها بسیار متنوع هستند و انتخاب زیادی برای مسافران وجود دارد، اما اگر می خواهید در رویایی ترین و بهترین آن ها اقامت داشته باشید، بر اساس بودجه ای که در نظر گرفته‌اید، هتل پارک حیات، سنت رجیس، رادیسون بلو، چراغان پالاس کمپینسکی و سوئیسوتل از بهترین‌ها در سطح اقامتگاه های گران قیمت هستند و در سطح های پایین‌تر مهمانسرا های اندرون، وست ساید، تریا، میرورز وجود دارند. و در نهایت مهمان خانه های بسیار ارزان هارمونی، باران هوم،کوناک بلا و… در سطح شهر فراوان اند.

برگشت به منو