تورهای ترکیه همیشه سفر

تور ترکیه

آشنایی با تور ترکیه

تور ترکیه به عنوان یکی از تورهای بسیار مناسب همواره مورد توجه بسیاری از افراد در کشورهای مختلف به خصوص ایران بوده است. لذا سفر به ترکیه و استفاده از تورهایی که به این کشور برگزار می‌ شود، می تواند درآمدزایی خوبی برای کشور ترکیه داشته باشد. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در مورد کشور ترکیه و افرادی که قصد استفاده از تور ترکیه را دارند، مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید به راحتی این سفر را تجربه نمایید. چنانچه شما نیز به عنوان یکی از علاقه ‌مندان به سفر و مسافرت قصد استفاده از تور ترکیه را دارید، ما را تا پایان همراهی نمایید.

بهترین شهر ها برای بازدید در تور ترکیه

قابل توجه است که پایتخت ترکیه شهر استانبول می باشد. از بهترین شهرهای مختلفی که افراد در تور ترکیه معمولا برای گردش و تفریح آن را مورد استفاده قرار می ‌دهند عبارتند از:  پایتخت این کشور استانبول ، آنتالیا، ازمیر، کوشی آداسی، آنکارا، ترابزون، مارماریس، افسوس، دنیزلی و بسیاری دیگر از شهرهای مختلف می باشند. که افراد می ‌توانند با سفر به آن ها از جاذبه‌ های گردشگری مختلفی که در آن وجود دارد بهره مند شوند. مردمان این کشور اغلب به زبان ترکی صحبت می ‌کنند و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد ترک زبان ایران تقریبا به زبان آن ها آشنایی داشته باشند.

مساحت این کشور چیزی در حدود ۷۸۳ هزار کیلومتر مربع می ‌باشد که جمعیتی برابر با ۸۲ میلیون نفر را در خود جای داده است. لذا صنعت گردشگری در این کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همین موضوع باعث شده است که مسئولین این کشور با ایجاد پایگاه ‌های گردشگری مختلف از این صنعت درآمد خوبی به دست آورند.

جاذبه های گردشگری آلانیا

آلانیا از لحاظ طبیعی در کشور ترکیه دارای ارزش بازدید بسیار زیادی بوده و به همین دلیل بسیار مورد توجه گردشگران در خرید تور ترکیه واقع شده است. در صورتی که برای سفر به ترکیه می روید و می خواهید از شهر آلانیا دیدن کنید، بازدید از مناطق گردشگری این شهر مانند قلعه آلانیا متعلق به دوران سلجوقی، برج سرخ آلانیا متعلق به دوران سلجوقی، غار داملاتاش آلانیا که یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز گردشگری طبیعی در کشور ترکیه و شهر آلانیا می باشد، پارک آبی آلانیا که به خصوص برای جوانان مناسب بوده و از جاذبه هایی گردشگری جدید و مدرن این شهر می باشد و رودخانه دیم چای دیدن نمایید.

این شهر در تور ترکیه می تواند یکی از بهترین مناطق گردشگری به شمار رود که بازدید از آن می تواند بسیار جذاب باشد. در صورتی که می خواهید از آلانیا دیدن کنید و تور کشور ترکیه را خریداری نموده اید، بازدید از این مناطق و در کل شهر آلانیا می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما به شمار رود. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای خرید تور این کشور می توانید از طریق سایت ما اقدام کرده و بلیط های مربوط به سفر و رزرو هتل را انجام دهید.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا در کنار استانبول می تواند از مهم ترین شهرهای گردشگری در کشور ترکیه به شمار رود که در خرید تور ترکیه باید دقت داشته باشید که از یکی از این دو شهر دیدن نمایید. در بازدید از شهر آنتالیا می توانید به پارک آبی آکوالند که پارک آبی بین المللی با چندین شعبه علی الخصوص در شهر آنتالیا می باشد دیدن کنید، بازدید از کسیک مناره در شهر آنتالیا، برج ساعت، مسجد کنگره دار، بندر قلعه کاله ایچی و سایر مناطق گردشگری در آنتالیا دیدن کنید. از جمله برنامه هایی که در تور ترکیه و بازدید از شهر آنتالیا می تواند مناسب باشد می توان به تور کشتی تفریحی در شهر آنتالیا اشاره نمود و در کنار آن می توانید از تور شب ترکی آنتالیا دیدن نمایید.

تور شب ترکی که برای گردشگران اجرا می شود نوعی مراسمات قدیمی عثمانی را برای شما به تصویر می کشد که هنرمندان انجام می دهد و در واقع گروهی فولکلوریک می توانند شب شما را زیباتر کنند. همچنین در تور شب ترکی آنتالیا سرو شام و نوشیدنی نیز انجام می شود و از این لحاظ شما می توانید بهترین شب را داشته باشید.

جاذبه های گردشگری استانبول

شهر استانبول را می توان مهم ترین و بهترین شهر گردشگری و جاذبه گردشگری در تور ترکیه معرفی نمود که بسیاری از گردشگران را تنها برای بازدید از آن ها به استانبول می کشاند. استانبول شهر بزرگ و شلوغی در میان قاره های آسیا و اروپا بوده و از لحاظ جغرافیایی دارای زیبایی بسیار زیادی است. بازدید از استانبول برای دیدن جاذبه های گردشگری آن مانند مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا، موزه باستان شناسی استانبول، کلیسای کورا (چورا)، آب انبار باسیلیکا، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه، بازار بزرگ استانبول، کاخ توپکاپی و مسجد کبود اشاره نمود. لازم به ذکر است که تور ترکیه برای بازدید از شهر استانبول تنها برای بازدید از این مراکز تفریحی و دیدنی تاریخی نبوده و شما می توانید اوقات بسیار خوبی را در کنار سواحل این شهر داشته باشید.

همچنین زندگی شبانه در استانبول می تواند برای شما بسیار جذاب باشد که نباید آن را از دست بدهید. بازدید از استانبول به خصوص برای کسانی که می خواهند ماه عسل خوبی داشته باشند توصیه می شود و شما می توانید در بازدید از این شهر، تفریحات بسیار خوبی را انجام داده و انواع غذای ترکی را سرو نمایید.

جاذبه های گردشگری مارماریس

مارماریس یکی از بهترین مناطق گردشگری در کشور ترکیه به شمار می رود و اگر قصد خرید تور ترکیه را دارید، حتما باید از این منطقه گردشگری در سواحل مدیترانه دیدن کنید. از مهم ترین مناطق گردشگری که در این شهر قرار گرفته است می توان به سواحل مارماریس، پارک های آبی مارماریس، قلعه و موزه مارماریس، دالیان که منطقه ای گردشگری و طبیعی به شمار می رود، ایجملر که نام ساحلی در نزدیکی مارماریس است، تورونج که تفرجگاهی ساحلی به شمار می رود و جزیره کلئوپاترا دیدن کنید.

بیشتر جاذبه های گردشگری در این شهر طبیعی بوده و بسیاری از گردشگران را از سراسر نقاط کشور به خود فرا می خواند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید تور مارماریس و کشور ترکیه می توانید با سایت ما ارتباط برقرار کرده و در این زمینه سوالات خود را بپرسید.

تور ترکیه

افراد برای انتخاب تور ترکیه باید وسواس بسیار زیادی را به خرج دهند. لذا افراد باید توجه داشته باشند که بهترین تور را برای این سفر انتخاب کنند. آژانس های مسافرتی متفاوتی این تور را به افراد ارائه می ‌دهد که افراد باید با توجه به خدماتی که این تورها در اختیار آن ها قرار می‌ دهند نسبت به سفر اقدام نمایند. از خدمات این تورها می ‌توان به رزرو هتل ها، هواپیما، خورد و خوراک و استفاده از تور لیدران مختلف که سفر به این کشور را ارائه می‌ دهند نام برد.

در کل می ‌توان گفت که سفر با تورهای مختلف به این کشور، می ‌تواند برای افراد مقرون به صرفه باشد. لذا خدمات مختلفی که در این تورها ارائه می شود، هزینه پایینی را دارد و همین هزینه پایین می تواند افراد را به خاطره انگیزترین سفر سوق دهد. توصیه ما به افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند این است که در انتخاب نوع آژانس مسافرتی که تور این کشور را به آن ها ارائه می ‌دهند توجه داشته باشند. خدماتی که در این تور ها به افراد ارائه می دهد، با توجه به سطح بودجه ای که افراد برای آن در نظر گرفته اند متفاوت می باشد.

جاذبه های گردشگری در تور ترکیه

کشور ترکیه دارای جاذبه‌ های گردشگری مختلفی می ‌باشد که افراد می ‌توانند در تور ترکیه نسبت به گردش در آن ها اقدام نمایند. از جاذبه ‌های گردشگری متفاوتی که در ترکیه موجود می باشد، می توان به برج گالاتا، قلعه دختر، مسجد سلمانیه، مسجد آبی، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، آب انبار قصر سلطنتی، بیوک آدا، پارک میانتورک، کانیون، جواهیر و بسیاری دیگر از جاذبه ‌های گردشگری آن اشاره کرد.

لذا این کشور دارای سواحل بسیار زیبا با شن های طلایی و آب های شیشه ای می باشد که افراد می ‌توانند به انواع تفریحات آبی مانند شنا، جت اسکی، قایق سواری و بسیاری دیگر از آن ها اقدام نمایند. توصیه ما به افراد این است که برای بازدید از جاذبه های مختلف این کشور حتما یک برنامه ریزی داشته باشند تا بتوانند برای بازدید از جاذبه ‌های گردشگری در این تور به بهترین نحو ممکن اقدام نمایند. استفاده از تورلیدران برای بازدید از جاذبه های مختلف این کشور می تواند بهترین گزینه برای افراد باشد.

بهترین زمان برای رفتن به تور ترکیه

اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به ترکیه را مورد بررسی قرار دهیم، می ‌توان گفت این کشور به دلیل آب و هوای بسیار مناسبی که دارد، همواره مورد توجه بسیاری از افراد در فصول مختلف قرار گرفته است. لذا شما می توانید این تور را با توجه به نوع سلیقه و بودجه‌ ای که برای سفر در نظر گرفته اید، مورد استفاده قرار دهید. تور ترکیه در فصل بهار همواره مورد توجه بسیاری از ایرانیان بوده است و به خصوص در ایام نوروز تعداد قابل توجهی از افراد به سمت این کشور روانه می شوند.

اگر از لحاظ آب و هوایی این کشور را برای سفر مورد بررسی قرار دهیم، می ‌توان گفت که بهار بهترین زمان سفر به تور ترکیه می باشد. از دیگر فصولی که همواره مورد توجه افراد بوده است، فصل پاییز می باشد. فصل پاییز هم به عنوان یکی از فصول معتدل و بسیار مناسب همواره مورد توجه بوده و بسیاری از افراد در این فصل به این کشور سفر می نمایند.لازم به ذکر است جشنواره های مختلفی که در کشور ترکیه برگزار می شوند، بر روی زمان سفر به ترکیه همواره تاثیر گذار می باشند که بیشترین جشنواره ها و حراج ها نیز در این دو فصل صورت می گیرد .

بحث پایانی در مورد تور ترکیه

کشور ترکیه همواره سعی کرده تا خدمات رفاهی و امکانات بسیار مناسبی در این کشور، برای افراد تهیه نماید و گردشگران را به سمت خود جذب نماید. هتل های مختلفی در این کشور برای افراد تهیه شده که آن ها می ‌توانند در این هتل ها اقامت داشته باشند. توریستانی که تور ترکیه را برای سفر و گردش مورد استفاده قرار داده ‌اند، می ‌توانند از غذاهای مختلف و خوراکی های متفاوت ترکی در طول سفر استفاده کنند.

غذاهای مختلفی در رستوران های کوچک و بزرگ این کشور تهیه می شود. در کل می ‌توان گفت امروزه تور ترکیه به عنوان یکی از خاطره انگیزترین تورها، همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده و آن ها می توانند با استفاده از این تور نسبت به برگزاری سفر خود اقدام نمایند. امیدواریم تور ترکیه را برای افراد به خوبی توضیح داده باشیم. از اینکه تا پایان با متن با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم.

برگشت به منو