امارات متحده عربی

کشور امارات متحده عربی

کشورهای حوزه خلیج فارس همواره به عنوان بهترین کشورها از لحاظ گردشگری محسوب می شوند. کشور امارات متحده عربی یکی از بهترین کشورها برای گردشگری می باشد. سفر به امارات همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست ‌هایی که قصد سفر را دارند، قرار گرفته است.

جاذبه های گردشگری طبیعی و مصنوعی بسیار زیادی در این کشور موجود می باشد که افراد می ‌توانند با توجه به سفری که به این کشور دارند، نسبت به بازدید از این جاذبه های گردشگری و استفاده از خدمات رفاهی و امکانات بسیار مناسب این کشور اقدام نمایند.

ما در این مطلب قصد داریم چگونگی سفر به امارات و نکاتی که در این زمینه وجود دارد را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه شما نیز دوست دارید سفر به این کشور را مورد استفاده قرار دهید متن ما را تا پایان همراهی نمایید.

نکاتی در مورد سفر به امارات متحده عربی

کشور امارات به عنوان یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس، سالیان دراز است که در زمینه صنعت گردشگری فعالیت های مختلفی را انجام داده است. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از گردشگران مختلف دنیا برای بازدید از جاذبه ‌های گردشگری این کشور به آن مراجعه نمایند. برای سفر می توانید با استفاده از تور های مختلفی که روانه این کشور می ‌شوند به امارات رفته و از جاذبه ‌های گردشگری آن لذت ببرید.

گفتنی است واحد پول رسمی این کشور درهم می باشد و شما با دلار نیز می‌ توانید خریدهای خود را انجام دهید. زبان رسمی مردمان این کشور عربی است و شما باید یا به عربی مسلط باشید و یا با استفاده از تورلیدر ها نسبت به برقراری ارتباط اقدام نمایید. فرودگاه بین المللی این کشور فرودگاه دبی می باشد. در کل ایرانیان بسیاری سالیانه به این کشور سفر می‌ کنند و از جاذبه ‌های گردشگری آن بهره می‌ برند. پتانسیل های مثبت گردشگری و خدمات و امکانات رفاهی بسیار مناسب در این کشور، باعث شده است صنعت گردشگری در این کشور بسیار پر توجه باشد.

جاذبه های گردشگری امارات متحده عربی

جاذبه های گردشگری در سفر به امارات متحده عربی مهم ‌ترین موضوعی می باشد که می تواند افراد را به سمت خود جذب نماید. جاذبه ‌های طبیعی و مصنوعی مختلفی که به دست بشر ساخته شده از زیبایی های بسیاری برخوردار می باشند. یکی از جاذبه های گردشگری در شهر دبی امارات برج خلیفه است. این برج از بزرگترین برج های جهان و زیباترین های آن می باشد. هتل ها، رستوران ها، مراکز فروش و مراکز تفریحی بسیاری در این برج می باشد و شما می توانید با استفاده از آن ها بهترین لذت در سفر به امارات را ببرید.

یکی دیگر از جاذبه ‌های گردشگری دست ساز و بسیار عجیب شهر دبی در امارات، منطقه جمیرا می باشد. یک جزیره نخل مانند است که به دست بشر ساخته شده و دارای سواحل بسیار زیبا و هتل های مختلفی می باشد. از دیگر جاذبه‌ های گردشگری امارات می توان برج العرب از دیگر برج های بزرگ جهان اشاره کرد. لذا جاذبه های گردشگری در سفر به امارات بسیار متعدد می باشند و اگر بخواهیم بخشی از آنها را بررسی نماییم،

می توان به دبی مال، جاده شیخ زائد، دیره، مسجد جمیرا، خانه شیخ سعید آل مکتوم، بستکیه و بسیاری دیگر از جاذبه ‌های گردشگری آن اشاره کرد. توصیه ما این است در سفر به امارات با هماهنگی تور لیدر خود تمامی جاذبه های گردشگری این کشور را مورد بررسی قرار دهید.

امارات متحده عربی

بهترین زمان سفر به امارات

کشورهای عربی همواره کشورهایی گرم خیز می باشند. در امارات دمای هوا بسیار بالاست و در بعضی از اوقات به ۶۰ درجه سانتیگراد می رسد. افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند، همواره سعی دارند تا با انتخاب بهترین شرایط آب و هوایی سفر به امارات متحده عربی را تجربه نمایند. گفتنی است این کشور بین دو گزینه گرم و گرمتر متغیر می باشد. اما اگر بخواهید در بهترین زمان به این کشور سفر کنید، می ‌توان  در فصل سرد سال بین ماه‌های نوامبر تا آپریل (اواسط آبان تا اردیبهشت) است و در ماه‌های ژانویه و فوریه برای خرید و شرکت در فستیوال های خرید مناسب است.

در کل می توان گفت سفر در زمستان تقریبا از هزینه های بسیار بالایی برخوردار می باشد. اما اگر بخواهید در فصل تابستان به این کشور سفر کنید، هزینه های شما کمی پایین می آید. لازم به ذکر است جشنواره ‌های بسیار زیادی در این کشور با توجه به اتفاقات و رویدادهای مهم برگزار می ‌شود که این موضوع می ‌تواند برای گردشگران جذاب باشد. این جشنواره ها در تمامی فصول موجود هستند و افراد می توانند در زمان برگزاری این جشنواره ها به این کشور سفر نمایند.

اگر به ماجراجویی و طبیعت شناسی علاقه مند هستید و به دنبال کسب تجربه ای متفاوت می باشید، ما به شما تور آفریقای جنوبی را پیشنهاد می کنیم.جهت اطلاع از شرایط رزرو تور با کارشناسان ما در همیشه سفر تماس بگیرید.

خدمات گردشگری در سفر به امارات

شما در سفر به امارات متحده عربی می توانید انواع خدمات گردشگری را دریافت نمایید. در این کشور پارک ها و تفرجگاه های مختلفی برای افراد تدارک دیده شده که می توان بهترین گزینه برای مسافران به حساب آید. لذا از این تفریحات می ‌توان به کایت سواری، دنیای ماجراجویی آی ام جی که یک پارک در این کشور است، پارک آبی آکواونچر و بسیاری دیگر از چیز ها اشاره کرد. هتل های امارات تعداد بسیار زیادی را دارند که اگر بخواهیم برخی از آنها را معرفی کنیم، می توان به هتل برج العرب، هتل جمیرا بیچ و بسیاری دیگر از هتل های منطقه جمیرا و شهر دبی اشاره کرد.

رستوران های معروف امارات

شما در رستوران‌ های مختلف امارات متحده عربی می توانید به شکم گردی پرداخته و از غذاهای مختلف عربی و بین المللی بهره مند شوید. گفتنی است حمل و نقل در این کشور بسیار مناسب می ‌باشد و شما می ‌توانید با توجه با وسایل عمومی حمل و نقل را تجربه نمایید یا اینکه یک ماشین شخصی با ارزانترین قیمت در این کشور برای خود کرایه نمایید. خدمات رفاهی مناسب در این کشور به حدی بالاست که بسیاری از اروپاییان نیز برای اوقات فراغت خود نسبت به این سفر اقدام می نمایند.

اگر قصد مهاجرت به کشور اکراین دارد، ما می توانیم درباره ی مراحل و شرایط اخذ اقامت اکراین، شما راهنمایی و یاری نماییم، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

رستوران های امارات

سخن پایانی

در پایان می توان گفت که سفر به امارات به عنوان یکی از سفرهای بسیار مناسب گردشگری، همواره مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. سواحل نیلگون خلیج فارس در این کشور و پتانسیل های مثبت گردشگری که به دست سرمایه داران اماراتی به وجود آمده اند، باعث شده است تا این کشور را به عنوان یک قطب گردشگری محسوب کرده و سران اماراتی بر روی صنعت گردشگری در این کشور سرمایه ‌گذاری بلندمدتی انجام دهند. توصیه ما این است برای یک بار هم که شده سفر به امارات و به خصوص شهر دبی را در راستای کار خود قرار دهید. از اینکه تا پایان متن با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم.

شرکت همیشه سفر ضمن معرفی کشور های جذاب برای سفر شما عزیزان ، در این سفر ها شما را همراهی میکند تا سفری به یادماندنی داشته باشید. کشور هند نیز، یکی از کشورهای توریست پذیر می باشد، برای سفر به هند ابتدا باید فرم ورود به هند را از سفارت این کشور درخواست دهید.

شهرها:

گروه:

شهرها:

گروه:

درجه هتل:

وضعیت تور:

پیشنهادهای ویژه:

شهرها:

گروه:

برگشت به منو